Menzil Hikayeleri Laz Sofi

Bir gün laz bir sofi menzile tövbe tazelemeye gider. ama son derece de
sinirlidir. menzilde camiye girer ve sadatımız Seyyid Gavs-ı Sani
h.zlerini volta atarak beklemeye başlar. sultanımız gelir bakar ki
bizim laz sofi çok gergin dolanır. sultanımız selam verir. laz sofi de
selamı alır . sultanımz sorar “hayırdır sofi gerginsin?” der. sofi
başlar anlatmaya: -ben bir ara otobüs almıştım. tam işler yoluna girdi
derken devrildi der. seydamız: -ee sofi? der. -belli bir zaman sonra
kamyon aldım. tam işler yoluna girdi derken. o da devrildi . seydamız:
-eee sofi? der. -ondan sonra da bir tane tır aldım. o da devrildi der.
seydamız: -eee sofi? der. laz sofi bu sefer: -ben geçenki gelişimde
senin elinden tövbe ettim. o da devrildi der. seydamızın bu cevap
hoşuna gitmiş. tövbeyi tazelettirmiş ve göndermiş sofiyi.

Hakkında saklibelgeler
turk ve dunya tarihinin yanlışları doğru olarak gösterdikleri birçok olayın hakiki yüzü.

Bir Cevap Yazın

